FIFA 07 MSTOW CUP

Forun turnieji gry Fifa 07

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Serdecznie witam wszystkich którzy odwiedzaja nasze forum i zapraszam do przylaczenia sie do naszych pucharów i lig.

#1 2007-08-18 23:59:42

kostek14

Administrator

5885357
Zarejestrowany: 2007-08-18
Posty: 24
Punktów :   

REGULAMIN

Regulamin Moderatora Pub efifa Place


Moderator-Osoba zajmująca się pewną częścią forum tu najcześciej prowadzenie wytyczonego z góry turnieju.Bycie moderatorem wynika z własnej nie przymuszonej woli i zaangażowania w społeczność forum.
Art.1.Moderator
a)moderator bezwzględnie musi:
-Znać regulamin:rozgrywek,administaracji,moderatora i forum (przyłapany na nieznajomośći ktorego kolwiek z w.m automatycznie traci rangę moderatora i zostaje ukarany 3 ostrzeżeniami
-Znać temat Moderatorzy "jak wlasną kieszeń"
b)zadaniem moderatora jest:
-dbać o nienaganną kulturę na forum
-być obiektywnym w działaniach
-godnie reprezentować forum w innych serwisach
- usprawiedliwiać swoją nieobecność dzień wcześniej (podać dokładny termin nieobecności)
-zwracać użytkownikowi uwagę, gdy łamie regulamin
-wskazywać niedogodności w działaniu forum
- starać się rozwijać serwis (szukać sponsorów, szukać stron gotowych do wymiany bannerami itp.)
c)Moderator nie może:
- nadużywać swojej pozycji
- łamać regulaminów
-używać wulgarnych słów
- być moderatorem, administratorem, j.adminem na innym forum turniejowym
- nabijać postów
-obrażać innych
- zakładać głupich tematów
Art. 2. Prowadzenie Turnieji
a) zadaniem każdego moderatora jest:
-Utrzymanie pożadku w prowadzonym turnieju
*samodzielne rozstrzyganie spornych spraw w turnieju (Po pomoc sięgacie w ostateczności)
*Zglaszac do tematu Ostrzeżenia osoby ktore nie przestrzegaja Regulaminu aby je ukarać
-Płynne aktualizowanie Turnieju:
*napisanie regulaminu turnieju przed rozpoczeciem rozgrywek
*Podanie nastepnej kolejki rozgrywek max.48h po zakonczeniu poprzedniej
*Aktualizacja tabeli min. co 72h (w przypadku lig min. co 3 kolejki )
*Przekazanie JrAdminom lub Adminom danych potrzebnych do podpisu danego turnieju
*Zanotowanie zwyciezcow w temacie Zwycięzcy
*Zrobienie podsumowania turnieju i przyklejenie go nad danym turniejem max.72h od zakonczenia rozgrywek
*Zanotowanie osób na Czarnej Liscie
*Ustalenie z Adminem terminu zapisów do kolejnej edycji turnieju

Moderatorze pamiętaj !! Liczba chętnych do pracy na forum stale rośnie,więc dbaj o swoją pozycje.

Nieprzestrzeganie powyższego regulaminu jest równoznaczne ze stratą stanowiska moderatora na forum. Administracja zastrzega sobie prawo do modyfikowania regulaminu.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.host.pun.pl www.taka.pun.pl www.buk-chat.pun.pl www.ptakiozdobne.pun.pl www.lifehousemusic.pun.pl